مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از خریداری ۲۵ هزار تن شن و نمک برای بازگشایی محورهای مواصلاتی این استان همزمان با شروع فصل سرما خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی زندی فر با اشاره به آمادگی راهدارخانه ها و نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برای بازگشایی محورهای مواصلاتی همزمان با فصل سرما اظهار داشت: در مجموع ۲۵ هزار تن شن و نمک برای بازگشایی محورهای مواصلاتی لرستان خریداری شده است. 
 
وی با بیان اینکه این میزان شن و نمک در ۳۲ راهدارخانه استان دپو شده است عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان آمادگی لازم برای بازگشایی و نمک پاشی سطح جاده ها را دارد. 
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه از ۱۵ آذر ماه ۴۵۰ راهدار در قالب ۲۵۰ اکیپ در جاده های لرستان مستقر شده اند گفت: هم اکنون این نیروها در همه راهدارخانه های استان مستقر و آماده خدمات رسانی به مسافران، پاکسازی و باز نگه داشتن محورها هستند. 
 
زندی فر با تاکید بر اینکه خوشبختانه تا کنون با اقدامات صورت گرفته انسداد محور مواصلاتی در سطح استان نداشته ایم تصریح کرد: تا کنون ترافیک در همه محورهای استان روان و برقرار بوده است. 

انتهای پیام/ا
     
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.