عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری به دنبال تملک زمین‌های راه‌آهن نیست، بلکه تصمیم دارد برای راحتی حال شهروندانی که در محدوده راه‌آهن زندگی می‌کنند، فضای سبز را افزایش دهد.

ابوالفضل قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع انتقال راه‌آهن از شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران در خصوص این موضوع بارها صحبت کرده، اما به دلیل این که اوضاع مالی در شهرداری تهران خوب نیست، نمی تواند به صورت جدی در مورد آن اقداماتی انجام داد.

وی افزود: شهرداری تهران برای بهبود وضعیت گرد و خاک و همچنین جلوگیری از کارتن‌خوابی در مسیرخط راه‌آهن تهران_ تبریز در حال احداث فضای سبز و فضاسازی تفریحی برای رفاه حال شهروندان این محله است.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: شهرداری به دنبال تملک زمین های راه‌آهن نیست، بلکه تصمیم دارد برای راحتی حال شهروندانی که در محدوده راه‌آهن زندگی می کنند، فضای سبز را افزایش دهد.

قناعتی گفت: هم اکنون شهرداری تهران بدون داشتن هیچ گونه قرداردی با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در مناطق جنوبی شهر تهران اقدامات رفاهی انجام می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار