عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در چند سال گذشته نسبت به رفع مشکلات معلولان و جانبازان بی توجهی‌هایی صورت گرفته اما شورا در برنامه سال 96 شهرداری تهران نسبت به این موضوع توجه بیشتری خواهد داشت.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مشکلاتی که معلولان، جانبازان و نابینایان در شهر تهران با آن مواجه هستند، اظهار داشت: در چند سال گذشته نسبت به رفع مشکلات معلولان و جانبازان بی توجهی‌هایی صورت گرفته اما شورا در برنامه سال 96 شهرداری نسبت به این موضوع توجه بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: در خصوص این موضوع بحث‌های فراوانی با شهرداری تهران داشتیم اما در اولویت کارهای شهری قرار نگرفته بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هم اکنون در شکل هندسی شهر تهران در بیشتر مسیرها شرایطی برای راحتی تردد جانبازان، معلولان و نابینایان فراهم شده است، تصریح کرد: امیدواریم با این کار آنها بدون مواجه شدن با هیچگونه مشکلی بتوانند در برخی از مسیرها تردد کنند.

قناعتی تأکید کرد: فراهم کردن شرایط برای راحتی زندگی جانبازان، معلولان و نابینایان در اولویت و دستور کار مدیریت شهری، سایر نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهر عمومیت دارد و همه می‌خواهند از فضای شهر استفاده کنند، گفت: شهرداری تهران و دیگر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها با همکاری یکدیگر باید این شرایط را به وجود بیاورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار