رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ازتجهیز 230 واحد مرغداری به گاز طبیعی در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛عبدالرضا بازدار  افزود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی به ماشین آلات بخش کشاورزی متناسب با ظرفیت اسب بخار؛ سوخت ارائه می نماید.
 
وی گفت:  استان لرستان دارای 650 واحد مرغداری است و تقریباً 230 واحد از این تعداد که عمدتاً تولیدکنندگان مهم استان هستند را به  گاز طبیعی تجهیز کرده ایم و اتفاقاً به ازای هر قطعه 300 تومان هزینه را برای تولیدکنندگان کاهش می‌دهد.
 
وی درخصوص فعالیت تعداد دستگاههای تراکتور در استان گفت: در استان تقریباً 18 هزار دستگاه تراکتور داریم که در استان فعال هستند و با همکاری و تعامل با نیروهای انتظامی بالغ بر 3 هزار و560 دستگاه شماره گذاری شده و بقیه نیز درحال شماره گذاری می باشد. البته این بخشنامه شامل  دستگاههایی است که پایین تر از 13 سال سن مفید دارند اما دستگاههائی که  بالاتر از 13سال کار کرده اند طبق  دستورالعمل ملی باید از رده خارج شوند.
 
رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته خط ویژه اعتباری مکانیزاسیون برای همین نوسازی ناوگان و در شرایط فعلی با خط ویژه اعتباری در بانک کشاورزی در حال پرداخت تسهیلات هستیم و در دو سال گذشته استان لرستان بالغ بر 2000 دستگاه تراکتور شماره گذاری شده تحویل به متقاضیان شده و در شرایط فعلی روند مثبتی است و در مجموع 43 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده ایم که تقریباً 17 میلیارد تومان جذب شده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار