رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قصد کناره گیری از سمتم در پرسپولیس را ندارم و همچنان در این تیم انجام وظیفه می کنم.

جعفرکاشانی درباره شایعه کناره گیری اش از پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و همچنان به فعالیتم در پرسپولیس ادامه می دهم. مشکلات باشگاه پرسپولیس زیاد است اما ما اعضای هیات مدیره باید این مشکلات برطرف کنیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید تبدیل به باشگاه شود تا زیر ساختار هایش درست شود. اگر این تیم به بخش خصوصی واگذار شود در آن صورت مشکلات مالی این تیم هم برطرف می شود. 

کاشانی درباره پیشنهاد نجومی یک تیم چینی به محمد انصاری گفت:برانکو سرمربی تیم نظر نهایی در خصوص انتقال انصاری به تیم چینی می دهد اما تاکنون مخالف این انتقال بوده است. اگر باشگاه در فصل نقل و انتقالات بتواند بازیکنی هم سطح انصاری به خدمت بگیرد در آن صورت این بازیکن به تیم خارجی ترانسفر می شود. 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس پتانسیل لازم برای صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا دارد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار