گزینه های محل بازی با تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا امروز از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای هیئت مدیره پرسپولیس قصد دارند امروز طی جلسه ای مسائل کلی باشگاه از جمله تقویت تیم در نیم فصل دوم ، برگزاری اردو و بازیهای تدارکاتی، تعیین محل بازی با نماینده عربستان و بدهی های مالی به خارجی ها را مورد بحث و بررسی قرار بدهند. 

سرخپوشان پایتخت برای حضور مقتدرانه در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تقویت تیم خود هستند. براین اساس برانکو قرار است لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه پرسپولیس تحویل بدهد تا اعضای هیات مدیره و کمیته فنی بعد از بررسی لیست مدنظر برانکو اقدامات لازم برای خرید بازیکنان انجام بدهند. 

موضوع انتخاب محل بازی با تیم الهلال عربستان هم یکی از مسائلی است که امروز مورد بررسی اعضای هیئت مدیره قرار می گیرد تا از بین گزینه های مدنظر یک کشور را به عنوان میزبان این بازی انتخاب کنند. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت: طبق برنامه هر هفته ما اعضای هیات مدیره در باشگاه جلسه ای برگزار می کنیم تا مشکلات باشگاه را برطرف کنیم.

وی درباره شایعه تغییر در هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و سلطانی فر وزیر ورزش در خصوص تغییر و تحولات در هیات مدیره سرخابی ها تصمیم می گیرد. در حال حاضر صحبتی مبنی بر تغییرات در هیئت مدیره نشده است. 

کاشانی در پایان درباره پیشنهاد نجومی یک تیم چینی به محمد انصاری خاطر نشان کرد: انتقال محمد انصاری به تیم چینی منتفی شد چرا که برانکو سرمربی تیم مخالف این انتقال است و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان موثری همانند انصاری نیاز دارد. 

انتهای پیام/ 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار