شهادت 12 نفر در حمله تروریست‌ها به غرب حلب

در حمله موشکی تروریست‌ها به محله‌های غربی شهر حلب 12 نفر شهید و 64 نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در حمله موشکی تروریست ها به محله های مسکونی غرب حلب، 12 نفر شهید و 64 نفر از غیرنظامیان زخمی شدند.

به گزارش یک منبع آگاه در مرکز پلیس استان حلب، تروریست ها با پرتاب ده‌ها موشک به محله های "میسلون، مشارقه، مارتینی، اعظمیه و اذاعه" در غرب حلب حمله کردند.

در این حمله تروریستی 12 نفر به شهادت رسیدند و 64 نفر از زنان و کودکان زخمی شدند. حال برخی از افراد زخمی وخیم اعلام شده و ممکن است بر شمار شهدای این حادثه افزوده شود.

به گزارش این مرکز، حمله موشکی تروریست ها خسارات بسیاری به خانه های مردم و زیرساخت های این محله ها وارد آورد.

تروریست ها روز گذشته نیز به مرکز امدادرسانی و اشتغال پناهندگان فلسطینی "آنروا" که وابسته به سازمان ملل است نیز در محله فرقان در شرق حلب حمله کردند.

مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس در سوریه نیز اعلام کرد: تروریست ها در 24 ساعت گذشته، 43 مرتبه آتش‌بس را در استان های مختلف سوریه نقض کرده اند.

مرکز حمیمیم در بیانیه روزانه خود گزارش داد: از مجموع 43 مورد نقض آتش‌بس در سوریه، 21 مورد در حلب، 20 مورد در دمشق و دو مورد در لاذقیه و حما گزارش شده است.

این مرکز گزارش داد: با پیوستن 6 گروه مسلح در 24 ساعت گذشته به  طرح آتش‌بس در سوریه تعداد کل گروه هایی که به این طرح پیوسته‌اند به 94 گروه رسید. 

همچنین تعداد کل روستاها، مناطق و شهرک هایی که به طرح آتش‌بس در سوریه پیوسته اند به 1033 منطقه رسید.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار