سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز:

آذرخش بندر عباس با جنگندگی بازیکنانش ما را غافلگیر کرد

اصغری مقدم گفت: آذرخش بندر عباس ما را غافلگیر کرد و بازی بسیار خوبی را ارائه داد.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی این تیم در مقابل آذرخش بندر عباس اظهار داشت: بازی بسیار دشواری بود و فکر نمی کردیم تیم آذرخش تا این اندازه با کیفیت بازی کند، خوشبختانه بازی را با گل آغاز کردیم و از همان ابتدا از تیم حریف پیش افتادیم در ادامه آذرخش بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با جنگندگی بازیکنانش توانست بازی را به تساوی بکشد، در ادامه این تیم اسیر تجربه ما شد و توانستیم بازی را ببریم. بازهم جا دارد به تیم آذرخش و هواداران این تیم تبریک بگویم.

وی در خصوص فاصله تیمش با صدر جدول بیان کرد: رسیدن به صدر جدول غیر ممکن نیست مخصوصا در فوتسال کشورمان همه چیز امکان دارد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و امیدارم به خواسته خود برسیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در پاسخ به سوالی در مورد شرایط نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: نیم فصل اول بسیار مهیج و با نشاط بود و لیگ بسیار خوبی داشتیم، 5 تیم از سطح بسیار بالایی بهره می بردند و توانستند خود را از مابقی تیم ها جدا کنند البته گیتی پسند استثنایی عمل کرد و توانست جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کند. در آغاز نیم فصل دوم 4 دیدار ابتدایی ما در مقابل تیم های گیتی پسند، تاسیسات دریایی، حفاری اهواز و مس سونگون است و فکر می کنم تکلیف ما در نیم فصل دوم در همان ابتدای کار مشخص می شود.

اصغری مقدم در پایان در خصوص برنامه هایش برای تعطیلات نیم فصل مسابقات خاطرنشان کرد: صحبت های مبنی بر جذب یک بازیکن خارجی انجام شد و در روزهای آینده تکلیف وی روشن می شود و قرار است یک اردو هم در شهر تبریز برگزار کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار