دومین هفته از رقابت‌های سوپر لیگ والیبال بانوان ایران روز پنح شنبه با برگزاری 3 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم سوپر لیگ والیبال بانوان پیگیری خواهد شد که طی آن تیم‌های ذوب آهن، شهرداری تبریز و سایپا تهران میزبان حریفان خود خواهند بود.

تیم تازه وارد بانک سرمایه که با ستاره های ملی‌پوش در لیگ برتر امسال حضور دارد، هفته نخست را با پیروزی مقابل سایپا آغاز کرد و حالا در هفته دوم باید به مصاف تیم شهرداری تبریز برود. تبریزی‌ها در حالی میزبان شاگردان میترا شعبانیان هستند که در هفته نخست با قرعه استراحت روبه رو بودند و در آغاز جدال لیگ برتری خود کار سختی مقابل میهمان تهرانی خود خواهند داشت. دو تیم شهرداری تبریز و بانک سرمایه از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه به مصاف هم می‌روند. نسرین حق شناس، داور بین المللی والیبال کشورمان دیدار این دو تیم را قضاوت می‌کند.

در دیگر دیدار هفته دوم سوپر لیگ والیبال بانوان تیم سایپا تهران در خانه والیبال تهران به مصاف تیم پارس شیراز خواهد رفت. سایپا در هفته نخست مغلوب بانک سرمایه شد و پارس هم مقابل پارسه تهران تن به شکست داده بود. زینب حقی دیدار دو تیم سایپا و پارس را سوت می‌زند.

تیم پارسه این هفته میهمان ذوب آهنی خواهد بود که در هفته نخست توانست نایب قهرمان فصل قبل، یعنی تیم دانشگاه آزاد را شکست دهد. شاگردان سیما صدیقی در این مسابقه به دنبال دومین پیروزی خود خواهند بود و شاگردنا فریبا صادقی هم به سادگی مقابل میهمان خود مغلوب نخواهد شد. ماندانا مطیعی نبرد دو تیم ذوب آهن و پارسه را سوت خواهد زد.

گفتنی است تیم دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دوم رقابت های سوپر لیگ والیبال بانوان با قرعه استراحت روبه رو شده است.

**برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

اصفهان، سالن ملت، ساعت 11
ذوب آهن اصفهان – پارسه تهران

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 11
شهرداری تبریز – بانک سرمایه

تهران، خانه والیبال، ساعت 11
سایپا تهران – پارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار