سرمربی تیم والیبال پارسه تهران، تمرکز بالای بازیکنانش را عامل شکست دادن تیم سایپا دانست.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کسب پیروزی مقابل تیم سایپا ، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر والیبال ، گفت: سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر والیبال است. ما پیش‌بینی می‌کردیم کار سختی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما با آنالیز کافی نسبت به حریف به مصاف تیم سایپا رفتیم. بازیکنان من تمرکز بالایی داشتند و برای هر امتیاز تلاش کردند. همین تمرکز منجر به پیروزی ما در این مسابقه شد.

نفرزاده اضافه کرد: سایپایی‌ها در ست دوم نمایشی بسیار خوب داشتند و توانستد ما را شکست دهند. اما در بین ست‌ها ما نکاتی را به بازیکنان گوشزد کردیم و آن‌ها هم به خوبی صحبت‌ها و خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردند و توانستند بار دیگر تیم برتر میدان شوند. 

نفرزاده با بیان این مطلب که تیم‌های خوب زیادی در لیگ امسال با هم رقابت می‌کنند، افزود:  با وجود اینکه برخی تیم‌ها نسبت به تیم‌های دیگر بازیکنان و ستاره‌های بزرگتری در تیمشان دارند، اما هیچ دیداری را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد. 

سرمربی پارسه خاطرنشان کرد: رقابت‌ تیم‌ها برای کسب سهمیه حضور در پلی آف بسیار دیدنی و نزدیک است و هفته به هفته این حساسیت بیشتر می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار