هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان

پیروزی سرمایه در تهران / ذوب آهن از سد دانشگاه آزاد گذشت

تیم والیبال بانوان بانک سرمایه رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان را با پیروزی مقابل سایپا آغاز کرد و دانشگاه آزاد در گام نخست شکست خورد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ والیبال بانوان، امروز با برگزاری سه دیدار دیدار در تهران (دو مسابقه) و اصفهان آغاز شد. 

در آغاز این مسابقات تیم والیبال بانک سرمایه که تیم تازه وارد لیگ محسوب می‌شود، در گام نخست به مصاف تیم سایپا رفت. در این دیدار که نبرد بین دو تیم تهرانی محسوب می‌شد، شاگردان میترا شعبانیان در بانک سرمایه موفق شدند با حساب 3 بر صفر حریف خود را شکست دهند.

بانک سرمایه در ست‌های اول تا سوم با نتایج 25 بر 11 ، 25 بر 12 و 25 بر 14 موفق به پیروزی مقابل نارنجی پوشان شد. 

تیم بانک سرمایه تعداد زیادی از ملی‌پوشان والیبال ایران را در اختیار دارد و یکی از مدعیان این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود. 

در دیگر دیدار هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال تیم دانشگاه آزاد اسلامی در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و در این دیدار با حساب 3 بر صفر مقابل میزبان خود تن به شکست داد  تا لیگ را با باخت آغاز کرده باشد. 

شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن موفق شدند در 3 ست پیاپی با نتایج 26 بر 24، 25 بر 13 و 25 بر 21 شاگردان مریم هاشمی را مغلوب کنند. 

 تیم والیبال گاز تهران که فصل قبل به مقام قهرمانی رسیده بود در فاصله یک روز مانده به مسابقات لیگ منحل شد و بازیکنان و کادر فنی این تیم با نام پارسه در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. شاگردان سیما صدیقی در گام نخست به مصاف تیم پارس شیراز رفتند و موفق شدند 3 بر صفر به پیروزی برسند.

**نتایج هفته نخست سوپر لیگ والیبال بانوان به شرح زیر است:

بانک سرمایه 3  - سایپا صفر

پارسه تهران 3 - پارس شیراز صفر

ذوب آهن اصفهان  3-  دانشگاه آزاد صفر  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار