اکبری: بازی مقابل تیم‌های جوان شرایط خاصی دارد

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تیم هاوش از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده است و بازی مقابل تیم‌های جوان همیشه شرایط خاصی دارد.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم والیبال هاوش گنبد، گفت: خوشحالم که تیم ما هنوز روی نوار کسب پیروزی خود قرار دارد و این بار هم موفق به کسب هر 3 امتیاز دیدار شد.

وی درباره حریف تیمش در هفته نهم، گفت: هاوش اگرچه در رده پایانی جدول قرار دارد اما تیم منسجم و خوبی است و در خیلی از دقایق بازی تیم ما را اذیت کرد و کار چندن آسانی برای پیروزی مقابل این تیم نداشتیم.

اکبری اضافه کرد: هاوش تیم جوانی بود اما بازیکنانش از انگیزه زیادی مقابل تیم ما بهره مند بودند و همین موضوع سبب شد کار سختی داشته باشیم. بازی کردن مقابل تیم‌هایی که شاکله‌ای جوان دارند همیشه شرایط خاصی دارد که چندان قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی پیکان اضافه کرد: تیم ما نسبت به هاوش شرایط بهتری داشت و از طرفی این مسابقه برای ما یک دیدار خانگی به حساب می آمد که باید در آن برنده می‌شدیم. خوشحالم که در نهایت موفق به پیروزی در این دیدار شدیم.

وی در ادامه افزود: شرایط مسابقات لیگ هر هفته حساس‌تر می‌شود. در حال حاضر برخی تیم‌ها از حضور در پلی آف مطمئن هستند اما رقابت در بین باقی تیم‌ها حساس است و این جذابیت لیگ را زیاد می‌کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۸:۰۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
بهترین مربی پاشگاه /مربی تیم ملی می شود .
آخرین اخبار