محمدی راد: به آینده تیم هاوش امیدوارم

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: تیم ما پتانسیل بهتر شدن را دارد و من به آینده این تیم بسیار امیدوارم.

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست 3 بر صفر تیم هاوش مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر والیبال، گفت: بضاعت تیم ما در مقابل تیمی مانند پیکان که ستاره‌های والیبال ایران را در اختیار دارد کاملا مشخص است. 

وی ادامه داد: با این حال من در مجموع از نمایش تیمم رضایت دارم. هر چند در ست اول این دیدار بازیکنانم تحت تاثیر نمایش خوب حریف قدرتمند خود بودند اما در ست دوم بسیار جنگنده ظاهر شدند و توانستند تا امتیاز پایانی ست پایاپای پیش بروند.

محمدی راد با اشاره به اینکه پیکانی‌ها نمایش بهتری داشتند، افزود: باید این را در نظر داشت که پیکان تیم قوی و منسجمی است. آن‌ها سوار بر بازی کار می‌کردند و توانستند در پایان برنده شوند.

سرمربی هاوش با بیان این مطلب که تیمش جوان است، افزود: بازیکنان تیم هاوش پتانسیل این را دارند که هر روز بهتر از قبل شوند. اگر برنامه‌هایی که در سر دارم در این تیم پیاده کنم و همه چیز بر اساس برنامه پیش برود ، به آینده تیمم امیدوارم.

محمدی راد افزود: از زمانی که من روی نیمکت مربیگری تیم هاوش نشستم همه مسابقات ما با تیم‌های بالا نشین بوده است و این شرایط هر چند سخت است اما می‌تواند تجربه خوبی برای تیم ما باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار