آغاز نبرد سوپرلیگی دختران والیبال/ مدافع عنوان قهرمانی میزبان پارس

پانزدهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ والیبال بانوان فردا با برگزاری دو دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان کشور، گرامیداشت شهدای منا، فردا با برگزاری 2 دیدار در تهران و اصفهان استارت خواهد خورد. 

این رقابت ها در این فصل با حضور تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، گاز تهران، بانک سرمایه، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، سایپا و پارس شیراز برگزار می‌شود. 

در نخستین دیدار این رقابت‌ها، تیم تازه وارد بانک سرمایه که درصد زیادی از ستاره های والیبال بانوان را در اختیار گرفته است، باید به مصاف تیم سایپا تهران برود. 

شاگردان میترا شعبانیان در گام نخست مقابل شاگردان نسرین خزانی به میدان خواهند رفت، دیداری که ساعت 11 صبح در خانه والیبال تهران و به قضاوت ملیحه نوری برگزار خواهد شد.

دیگر دیدار فردا (پنج شنبه) از ساعت 11 صبح در سالن ملت شهر اصفهان برگزار خواهد شد. جایی که نایب قهرمان دور قبل، یعنی تیم دانشگاه آزاد به مصاف ذوب آهن، تیم سوم دور قبل خواهد رفت. نبرد دو تیم ذوب آهن و دانشگاه آزاد اسلامی را نرگس افشین قضاوت خواهد کرد. 

آخرین دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان را دو تیم گاز تهران و پارس شیراز ساعت 11 صبح روز جمعه برگزار می‌کنند. سیما صدیقی که در این فصل چند ستاره اصلی خود را در اختیار ندارد بدون شک با شکل و شمایل جدیدی تیمش را راهی دیدار با پارس شیراز خواهد کرد. دو تیم گاز تهران و پارس شیراز در سالن پژوهشگاه نفت و با قضاوت فرحناز قویدل با هم دیدار می‌کنند.

گفتنی است تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز در هفته نخست مسابقات با قرعه استراحت روبه رو شده است.

**برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:

پنج شنبه سوم آذرماه:
تهران، خانه والیبال، ساعت 11
بانک سرمایه – سایپا تهران

اصفهان، سالن ملت، ساعت 11
ذوب آهن اصفهان – دانشگاه آزاد

جمعه پنجم آذرماه:
تهران، سالن پژوهشگاه نفت، ساعت 11
گاز تهران – پارس



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار