مقام‌های عالی رتبه کویت با ارسال پیام‌‌های تسلیت جداگانه، درگذشت جمعی از شهروندان ایرانی در سانحه ریلی را به رئیس جمهور کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری کویت، کونا، شیخ «صباح الاحمد جابر الصباح» امیر کویت امروز پیام تسلیتی را به مناسبت درگذشت جمعی از مسافران دو قطار مسافربری به «حسن روحانی» رئیس جمهور کشورمان ارسال کرد.

 امیر کویت در این نامه مراتب تسلیت خود را به حسن روحانی بابت درگذشت جمعی از شهروندان ایرانی ابراز داشت و برای مجروحان این حادثه نیز شفای عاجل خواستار شد.

بر این اساس، شیخ «نواف احمد الجابر الصباح» ولیعهد کویت نیز پیام تسلیت جداگانه ‌ای را به همین منظور برای رئیس جمهور ایران ارسال کرد.

شیخ «جابر مبارک الحمد الصباح» نخست وزیر کویت نیز پیامی مشابه با این مضمون را برای حسن روحانی ارسال نمود.

این در حالی است که وزارت خارجه ترکیه نیز با صدور بیانیه ‌ای، حادثه تصادف دو قطار در سمنان و درگذشت جمعی از ایرانیان را تسلیت گفت.

«الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان نیز امروز در پیامی به حسن روحانی درگذشت جمعی از شهروندان ایرانی را در سانحه ریلی استان سمنان تسلیت گفت و برای درگذشتگان طلب مغفرت کرد.

این تصادف روز گذشته در ایستگاه قطار «هفت‌خان» نزدیکی شهر سمنان زمانی به ‌وقوع پیوست که قطاری در حال حرکت با قطار دیگری که توقف کرده بود، برخورد کرد.در این حادثه دست‌کم 43 نفر کشته و 100 نفر نیز زخمی شدند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار