مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: بخش صنعت ظرفیت مناسبی برای اجرا و پیشبرد اهداف اقتصادی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست شورای معاونین افزود: با تعامل بیشتر بین صنعت و اقتصاد تحول مناسبی در زمینه حرکت صنعت به سمت رونق بیشتر واستفاده مردم از تولیدات داخلی که یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی است برداشته خواهد شد.

وی گفت: تحقق اهداف اقتصادی حوزه صنعت شهرکهای صنعتی استان را در 4 محور محصولات صنعتی وتولیدی، فعالان اقتصادی در بخش صنعت، جامعه هدف و بهره برداران و استفاده کننده از محصولات تولید داخلی در شهرکهای صنعتی پیگیری و دنبال می کنیم که در این 4 محور رویکرد برنامه ریزی شهرکهای صنعتی استان با توجه به صنعت ایرانی، اسلامی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی افزود: یکی از مباحثی که می تواند منجر به افزایش تولید و بهره وری شود، فعالیتهای اقتصادی مناسب در محورهای صنعتی و تولیدی است که دولت تدبیر و امید در این زمینه کارهای مهم و حساسی انجام داده است.

مهدی زاده مقدم اظهار داشت: برنامه های اقتصادی درحال اجرا شهرکها و نواحی صنعتی استان درسه سال اخیر بصورت منسجم و منظم تشکیل و برنامه ها، طرحها و سیاستهای اقتصادی پیگیری و اجرا می شود.

وی گفت: در برگزاری جلسات با برخی واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان، ضمن تشریح برنامه های اقتصادی از دیدگاههای صاحبان صنایع جهت اجرای برنامه ها نیز استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه واحدهای صنعتی استان استقبال مناسبی از اجرای برنامه های اقتصادی کرده اند، تصریح کرد: این برنامه ها امسال با محوریت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال اقتصاد مقاومتی درحال انجام است.

مهدی زاده مقدم با توجه به کاهش تورم توسط دولت تدبیر و امید تصریح کرد: کاهش تورم به شرکت های دانش بنیان، واحدهای صنعتی و تولیدی این فرصت را می دهد تا ضمن برخورداری از تسهیلات با سرعت بیشتری حرکت علمی و اقتصادی خودرا به پیش ببرند و شهرکهای صنعتی استان آمادگی خود را جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی، مشاوره ای، کلینیکی، عارضه یابی، آموزش های مختلف مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی به عنوان واحد نرم افزاری اعلام می دارد.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ کار و تلاش در واحدهای صنعتی و تولیدی به ارتقای رونق و بهره وری می انجامد که این موضوع پیشرفت صنعت استان را در برخواهد داشت.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار