شهردار گناباد گفت: با افتتاح شهرک کارآفرین زمینه اشتغال برای چهار هزار گنابادی فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد تقوی افزود:با توجه به اینکه زمین این شهرک در سنوات قبل گرفته شده است شاید بتوان طی ۲ تا ۳ سال آینده ۱۴۰۰ صنف مزاحمی که در داخل شهر پراکنده هستند، متمرکز کنیم و زمینه اشتغال مستقیم حداقل چهار هزار نفر فراهم تا فضای مفیدی برای کارهای تجاری در حاشیه خیابان های اصلی فراهم شود.

وی شهرک کارآفرین را یکی از مهترین برنامه های شهرداری برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری برشمرد و گفت: براساس آمارهای جمع آوری شده از میزان صنوف مزاحم طرح فاز یک و دو شهرک کارآفرین تهیه و اقدامات فاز یک آن شامل محوطه سازی به مناقصه گذاشته شده تا از حدود دو هفته دیگر بخش خصوصی وارد عملیات اجرایی شود.

شهردار گناباد افزود: با احداث شهرک کارآفرین مصرف کنندگان تمامی عملیات مورد نیاز ساختمانی را می تواند به صورت کلی، جزئی و کارگاهی تهیه کند و از ترافیک های شهری و هزینه های گزاف که باید مصرف کننده پرداخت کند جلوگیری و در کاهش هزینه تمام شده محصولات نیز موثر می باشد. وی تصریح کرد:

تقوی با بیان اینکه با راه اندازی شهرک کارآفرین امکان ارائه خدمات به شهرستان ها و استان های مجاور نیز وجود دارد، گفت: برآورد هزینه آماده سازی این شهرک ۱۲۰ میلیارد ریال و هزینه اجرا به صورت مشارکتی حدود ۷۵۰ میلیارد ریال می باشد که به صورت فازبندی انجام می شود.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار