نماينده ولي فقيه در خراسان رضوی وامام جمعه مشهد گفت:نگذاريد شهدايتان ابزار كاسبی سياسی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ايت الله علم الهدي امروز در ديدار با جمعي از همسران و خانواده ي شهداي 'فرماندهان لشكر قراني' اظهار كرد: پايداري شما بعنوان همسران شهدايي كه پاي شهادت همسرانتان ايستاده ايد بسيار ارزشمند است.

وي افزود: اينكه شما پس از شهادت همسرانتان علاوه بر رسيدگي به زندگي روزمره درعرصه شهادت قدم برداشته ايد و به انجام فعاليت هاي قراني و امر به معروف و نهي از منكر و ساير فعاليت هاي فرهنگي پرداخته ايد بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.

نماينده ولي فقيه در خراسان رضوی با بيان اينكه پايگاه هاي شما بايد به تشكيلات تبديل شده و خود خانواده شهدا مستقيم در عرصه مقابله با فساد و فحشا مقابله كنند، افزود:اگر قرار باشد در مقابل فساد و فحشايي كه در مملكت وجود دارد كوتاه بياييد مانند اين است كه شهداي شما در زير پاي دشمن له مي شود.

ايت الله علم الهدي با اشاره براينكه امروز دشمن در صدد ريشه كن كردن دين و رهبري است، گفت:متاسفانه برخي جريان هاي سياسي ، شهدا و خانواده هاي انها را ابزار كاسبي سياسي خود قرار داده اند به همين دليل بايد بسيار هوشيار باشيد و نگذاريد شما را عليه خون مايه ي شهيدانتان كه در راس ان رهبري است بسيج كنند.

   نماينده ولي فقيه در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه استان ما از اين نظر ممتاز است و كسي نتوانسته شهادت شهدا را ابزار قرار دهد.

انتهای پیام/ ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار