مديرعامل و اعضا هيئت مديره شركت خدماتي و مديران واحدهای صنعتی شهرک صنعتی آباده از شهرک های صنعتی خراسان رضوی بازدید کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: این گروه ضمن بازديد از شهرك های صنعتي استان طي جلسه اي به بيان مسائل موجود در شهرك ها به بحث و تبادل نظر در مورد شيوه اجرايي فعاليت ها پرداختند و از نزدیک با نحوه چگونگی تامین مواد اولیه، تولید، بازاریابی و فروش خدمات مهندسی و مشاوره ای آشنا شدند.
مسعود مهدی زاده مقدم اظهار داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک دارایی های نامشخص قابل ملاحظه ای دارند ولی به طور معمول از منابع و سرمایه محدودی برای تولید و بازاریابی برخوردارند، به علاوه بازار محصولاتشان دائم در حال تغییر و جهانی شدن است به گونه ای که توانایی آنها در به دست آوردن و اداره منابع به منظورحفظ بقایشان با وجود تمام محدودیت ها، با حمایت دولت تدبیر و امید کاهش یافته است.
مهدی زاده مقدم عنوان کرد: برگزاری تورهای صنعتی مرتبط موجب حرکت در مسیر توسعه اقتصادی از طریق رونق بخشی به واحدها و معرفی توانمندی در کار و فناوری در صنعت می شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی صنعتگران و تولید کنندگان مستقر در شهرک های صنعتی بازاریابی، آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به صادرات، واردات و امور گمرکی و از سوی دیگر آشنایی با موارد تسهیل کننده در این امور است  که شهرک های صنعتی خراسان رضوی تلاش دارد تا با برگزاری صاین تورها ، واحدهای صنعتی را در این راستا یاری کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی همچنین گفت : در این تورها زمینه انعقاد قرارداد همکاری بین صنایع مکمل نیز ایجاد می شود.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.