معاون فرماندار شادگان بر احداث مصلای نماز جمعه در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش در جلسه شورای نماز شهرستان ، با اشاره به اینکه شادگان در زمینه اقامه نماز یکی از بهترین شهرستان های استان و کشور است، بر ضرورت احداث مصلای نماز جمعه در این شهرستان تاکید کرد.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیتهای ارزشمند ستاد اقامه نماز شهرستان بر لزوم رعایت کامل دستورالعمل اجرایی شورای اقامه نماز توسط ادارات شهرستان و شرکت دبیر ستاد اقامه نماز در کلیه جلسات فرهنگی و شورای اداری تاکید کرد و گفت: هماهنگی و همکاری بسیار خوبی بین امام جمعه، ائمه جماعات مساجد و مسئولان ادارات شهرستان برقرار است و این روحیه تعامل پسندیده باید بیش از پیش تقویت شود.

معاون فرماندار شادگان در ادامه، حمایت مادی و معنوی ادارات شهرستان از برنامه های فرهنگی و هنری مساجد به منظور ترویج فرهنگ نماز و بررسی و رسیدگی به وضعیت مساجد و مصلاهای واقع در مسیر راههای مواصلاتی شهرستان با استفاده از ظرفیت تشکلهای مردمی را خواستار شد.

آلبوغبیش ، استمرار جلسات شورای نماز و انجام پژوهش های علمی و میدانی با موضوع بررسی وضعیت اقامه نماز و آداب و احکام نماز را از عوامل بسیار موثر در ترویج فرهنگ متعالی نماز عنوان کرد و گفت: ادارات فرهنگی باید در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.