آبادان؛

ایستادگی و استقامت در برابر استکبار و طاغوتیان

ایستادگی و استقامت در برابر استکبار و طاغوتیان ریشه در آیات قرآن دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ساری اصل امام جمعه هندیجان گفت: مبارزه با استکبار تعطیلی ندارد و ایستادگی و استقامت در برابر استکبار و طاغوتیان زمان ریشه در آیات قرآن دارد.

حجت‌الاسلام احمد ساری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اطاعت از فرامین ولی فقیه زمان است.

وی گفت: یکی از نعمت‌های خدادادی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود امام راحل و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری است که این دو شخصیت نمونه بارز صاحبان تقوا و ولایت هستند.

امام جمعه هندیجان افزود: دستورات و فرامین این دو مرد خدای در تمامی صحنه‌های انقلاب تأثیرگذار بوده و ما باید بعد از وجود امام راحل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و ولی امر زمان خود باشیم.

ساری اصل گفت: ایستادگی و استقامت در برابر استکبار و طاغوتیان زمان ریشه در آیات قرآن دارد.

وی افزود: فلسفه بعثت همه انبیای الهی و امامان معصوم به دو رکن اساسی بستگی دارد، یکی بندگی خداوند و دوری از طاغوت است.

امام جمعه هندیجان تأکید کرد: عبادت خدا بدون از مبارزه با ظلم و ستم فایده ندارد، چراکه فرد مؤمن هیچ‌وقت زیر بار ظلم نمی‌رود و اجازه نخواهد داد برادر دینی او مورد ظلم قرار گیرد.

ساری اصل با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با دانش‌آموزان گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که مبارزه با استکبار تعطیلی ندارد، یعنی هیچ‌وقت ما با آمریکا و دیگر مستکبران دنیا در کنار هم قرار نخواهیم گرفت.

وی در پایان افزود: هویت انقلاب ما اسلامی، قرآنی است و مبارزه با ظلم هم که دستور قرآن قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.