ديدار دكتر داورزنى با مسئولان استان اردبيل

رييس و نايب رييس فدراسيون واليبال ايران به منظور ديدار با مسئولان استانى و انجام هماهنگى هاى لازم براى ميزباني رقابت هاى زير ٢٣ سال آسيا به اردبيل سفر كرده اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون والیبال محمدرضا داروزنی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: تمام تلاش ها برای فراهم کردن بهترین امکانات و برگزاری مسابقات در امن ترین شرایط می باشد و با توجه به پخش زنده روزانه سه مسابقه و جلب میلیون ها ببیننده تلویزیونی، فرصت مناسبی برای نمایش شایستگی های ایران و تبلیغ ظرفیت های استان اردبیل در سطح کشور، آسیا و حتی جهان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه از زمان پیروزی انقلاب افزود: برگزاری این مسابقات از آن جهت دارای اهمیت است که پیش از انقلاب حرکت به سوی ایجاد وابستگی به خارج بود و پس از انقلاب اسلامی نیز بلندگوهای تبلیغاتی در اختیار دشمنان قرار داشت و چهره دلخواه خود را از ایران به نمایش می گذاشتند؛ از این رو تلاش شد چهره واقعی کشور با استفاده از ورزش به عنوان زبان مشترک همه ملت ها معرفی شود.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به عضویت 220 کشور در فدراسیون جهانی والیبال بیان کرد: رویدادی مانند لیگ جهانی والیبال توسط یک میلیارد نفر بیننده تلویزیونی دنبال می شود و حضور در این رویداد و کسب مقام در آن فرصتی برای ایجاد امید و خودباوری به ویژه بین نسل جوان است.
او به ارتقای رتبه تیم ملی والیبال از جایگاه ششم به تیم نخست آسیا اشاره کرد و گفت: این موفقیت با برنامه ریزی مدون طی 12 سال با وجود همه کمبودها و حتی ناباوری کارشناسان داخلی براساس هدفگذاری های سند چشم انداز حاصل شد.

داورزنی اضافه کرد: نگاه به ورزش تنها با هدف سرگرمی نیست بلکه در این قالب تلاش شد تصویری متفاوت و واقعی از کشور در جهت پاسداری از عزتی که از خودگذشتگی شهدا به ارمغان آورد، به جهانیان ارایه شود و با توانمندی فرزندان این مرز و بوم تیم ملی والیبال ایران هم اکنون در رتبه بندی جهانی در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از میزبانی ایران حتی مساله حقوق بشر و جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه ها پیش کشیده شد اما توانمندی ها مانع از کارشکنی ها شد.

وی ادامه داد: با توجه به همین توانمندی ها نیز برای المپیک 2020 قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان هدفگذاری شده است.

رییس فدراسیون والیبال به همراه نماینده فدراسیون جهانی والیبال برای بررسی روند آماده سازی اردبیل جهت میزبانی مسابقات والیبال جوانان آسیا به این استان سفر کرده است.
 
اردبیل برای نخستین بار میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 23 سال آسیا را برعهده دارد که اردیبهشت 96 با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد و هم اکنون مراحل تدارکات و آماده سازی از جمله در سالن 6 هزار نفری رضازاده در حال انجام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار