لیگ برتر والیبال جوانان

والیبالیست ها حریفان مرحله پلی آف خود را شناختند

دور مقدماتی مرحله نهایی لیگ برتر جوانان به پایان رسید و هشت تیم شرکت کننده در دو گروه این رقابت ها حریفان مرحله پلی آف خود را شناختند.

لیگ برتر جوانان، پایان دور مقدماتی مرحله نهاییبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  دور مقدماتی مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی جوانان ایران جام «شهدای منا» که از روز جمعه به میزبانی باشگاه کاله مازندران آغاز شده بود، روز یکشنبه با برگزاری چهار دیدار در دو گروه به پایان رسید.

در گروه یک این رقابت ها تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران با هفت امتیاز رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و پارسه تهران نیز با 3 امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم جدول دور مقدماتی قرار گرفتند.

در این گروه در سومین روز دو بازی برگزار شد که کاله مازندران سه بر صفر پارسه را شکست داد و سازمان عمران شهرداری ساری نیز سه بر صفر مغلوب شهرداری ارومیه شد.

در گروه دوم نیز در پایان این مرحله تیم های بانک سرمایه و سایپا تهران با هفت امتیاز رتبه های اول و دوم جدول را به دست آوردند و پیکان و تهران و هاوش گنبد با دو امتیاز در جایگاه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در روز سوم رقابت های این گروه، تیم پیکان سه بر یک مغلوب بانک سرمایه شد و نارنجی پوشان سایپا سه بر یک هاوش گنبد را از پیش رو برداشتند.

بدین ترتیب با مشخص شدن جایگاه تیم های دو گروه در جدول مسابقات لیگ برتر جوانان، برنامه مرحله پلی آف این رقابت ها که امروز پیگیری می شود به قرار زیر است:

شهرداری ارومیه – هاوش گنبد
سازمان عمران شهرداری ساری – سایپا تهران
کاله مازندران – پیکان تهران
پارسه تهران – بانک سرمایه

رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته یک جوانان نیز که از روز جمعه با حضور پنج تیم در قزوین آغاز شده بود، روز یکشنبه با دو دیدار پیگیری شد و نتایج زیر به دست آمد:

فرش محتشم کاشان 3 – لاستیک بارز کرمان صفر
سپهر الکتریک قزوین 3 – کریمه قم صفر
تیم رعد پدافند اصفهان در سومین روز این رقابت ها استراحت داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار