سرمربی تیم دانشجویان کشتی فرنگی عنوان کرد: کشتی گیرانی که در انتخابی تیم ملی برگزیده شدند ما را با کسب 5 مدال برنز روسفید کردند.

سید حسین مرعشیان در گفتکو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نتایجی که تیم کشتی فرنگی دانشجویان در این دوره به دست آوردند اظهار کرد: امسال نتایجی که در کشتی فرنگی کسب شد  رضایت بخش بود زیرا در هیچ دوره ای 5 مدال کسب نکرده بودیم و باید بگویم کشتی گیران با جون و دل کشتی گرفتند با اینکه در این دوره بعضی از ورزشکاران به خاطر قانون جدید در بحث داوری با دو مورد مشکل مواجه بودند اما هیچ کدام کم فروشی نکردند و در نهایت با تیم بلاروس هم امتیاز شدیم و به خاطر همان دو مشکلی که به وجود آمده بود، سوم شدیم.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود:بنده در این رقابت ها چند هدف داشتم که به ثمر رسید یکی از اهدافم آشنایی کسانی بود که در رشته کشتی فرنگی فعالیت می کنند. به ویژه مربیان که متوجه تغییر قوانین شدند و مربی بدنسازی قوی و آگاه به علم باید ورزشکاران را هدایت کند و کشتی گیران را از لحاظ آمادگی جسمانی آماده سازد به این خاطر از بهمن میرزایی به عنوان مربی بدنسازی استفاده کردم و سلیمان خمسه که از پیشکسوتان این رشته است که به عنوان کمک مربی در کنار ما بود.

مرعشیان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه قانون خاک در کشتی حذف شده است کشتی گیران ما در این 6 دقیقه مبارزه باید سر پا جنگ می کردند و رقابت فوق العاده سخت شده بود از طرفی امیر رضا خادم رئیس انجمن کشتی قانون جدیدی را در کشتی مطرح کرد که باید پایبند انتخابی ها باشیم و گفتند اگر تیم را هم بردیم و اوت شد ما پشت سر شما خواهیم بود در مجموع ورزشکاران با تمام وجود جنگیدند و 5 مدال کسب کردند.

سرمربی تیم دانشجویان کشتی فرنگی تصریح کرد: تمام مسابقات کشتی دانشجویی به پایان رسید و این مسابقات دو سال آینده به میزبانی برزیل برگزار خواهد بود اما گروه سنی این رقابت ها 2 سال دیگر در گروه سنی زیر 25 سال برگزار می شود زیرا 12 دوره است که رقابت ها در گروه سنی زیر 28 سال انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد :باید از اداره کل وزارت علوم و رئیس انجمن کشتی امیررضا خادم به خاطر اعزام ها تشکر کنم زیرا تمام هزینه اردوهای تیم و انتخابی ها را تقبل کردند و هم اکنون هم از کشتی گیران توسط  وزیر علوم و معاون وزیر علوم تقدیر شد.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار