دبير كل فدراسيون واليبال ايران گفت: بعد از برگزارى جلسه با هيات رئيسه فدراسيون واليبال درخصوص انتخاب سرمربى تيم ملى تصميم می گيريم.

افشاردوست: هنوز با گزينه اى مذاكره نكرديم محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربى تيم ملى واليبال گفت: جلسات مشورت با كارشناسان و پيشكسوتان واليبال برگزار شده است. پس از جلسه با هيات رئيسه و بررسى گزينه هاى موجود تصميم گيرى خواهيم كرد. 

وى ادامه داد: تعداد محدودى مربى در حال حاضر در جهان حضور دارند كه هم هم سطح تيم واليبال ايران هستند و هم در حال حاضر در تيمى مشغول به فعاليت هستند. بررسى هاى ما هم روى همين گزينه ها معطوف خواهد شد.

دبيركل فدراسيون واليبال ايران با اشاره به اينكه بايد تصميمى دقيق گرفته شود، اظهار داشت: انتخاب سرمربى تيم ملى تصميم مهمو است كه واليبال ايران را در رسيدن به چشم اندازش يارى خواهد كرد به همين دليل مجموعه فدراسيون و محمدرضا داورزنى در تلاشند همه جوانب را بررسى كرده و در اين باره تصميم بگيرند. 

گفتنى است قرارداد رائول لوزانو، سرمربى آرژانتينى تيم ملى واليبال در پايان المپيك با فدراسيون واليبال ايران به اتمام رسيده است و فدراسيون به دنبال انتخاب گزينه اى مناسب براى هدايت تيم ملى ايران است. ملى پوشان واليبال كشورمان در خرداد ماه سال ٩٦ بايد در ليگ جهانى واليبال ٢٠١٧ حضور پيدا كنند. 

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار