دیدگاه پیشکسوت والیبال درباره جانشین لوزانو؛

میرفخرایی:سیچلو در حد و اندازه‌ نیمکت تیم ملی نیست

کارشناس و پیشکسوت والیبال ایران گفت: به اعتقاد من سیچلو در حد و اندازه‌ نیمکت سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران نیست.

ناصر میرفخرایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرمربی آینده تیم ملی والیبال ایران و اینکه کدام گزینه برای حضور روی نیمکت تیم ملی مفیدتر خواهد بود، گفت: باید بررسی کرد و دید کدام مربی هم از لحاظ فنی دارای رزومه قوی است و هم با شرایط فرهنگی کشور ایران کنار بیاید. در این بین نام‌هایی مانند استفان آنتیگا و یا برناردی که من فکر می‌کنم می‌توانند گزینه های خوبی باشند،مطرح است. من در بین نام های مطرح شده رزنده را نیز قبول دارم و از نظر فنی معتقدم می‌تواند مربی مفیدی برای والیبال ایران باشد.

میرفخرایی درباره احتمال حضور سیچلو روی نیمکت تیم ملی گفت: سیچلو سال‌هاست در ایران است و با فرهنگ و والیبال ما آشنا شده است اما در مجموع به اعتقاد من در حد و اندازه های سرمربیگری تیمی مثل تیم ملی ایران نیست. ما به مربی باتجربه تر و با دیسیپلین نیاز داریم ،سیچلو برای همان تیمی مثل قطر خوب است.

وی ادامه داد: تیم ملی به یک مربی هم وزن و در حد و اندازه‌های ولاسکو نیاز دارد. از طرفی تیم ملی والیبال ایران به تغییرات در بخش‌های دیگر هم نیازمند است. در واقع باید گفت در حال حاضر تنها مشکل سرمربی نیست، بلکه ایرادات دیگری هم به سیستم تیم ملی وارد است. 

میرفخرایی گفت: به نظر من یک مربی باید به ایران بیاید که مسابقات لیگ را موشکافانه زیر نظر بگیرد و بازیکنان را به خصوص بازیکنان جوان تر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد تا برای آینده والیبال بتواند از آن‌ها استفاده کند و در فرصتی که در اختیار دارد ایرادات و نقاط ضعف آن‌ها را برطرف کند.

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از رفتن ولاسکو، بی نظمی در تیم ملی ایجاد شد و در ادامه هیچ کدام از مربیانی که به ایران آمدند نتوانستند نظم لازم را به تیم ملی برگردانند. 

وی ادامه داد: از طرفی بازیکنان هم نسبت به قبل و نسبت به زمان حضور ولاسکو انگیزه زیادی ندارند. در خیلی از آن ها دیگر اشتیاقی به پیروزی و موفقیت دیده نمی‌شود و این موضوع تیم ملی ایران را آسیب پذیر کرده است و از طرفی شادابی آن را گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.