کارشناس والیبال:

رزومه مربی ایتالیایی بهتر از سایر گزینه هاست

ابراهیم معتقد است از میان سه گزینه معرفی شده برای هدایت تیم والیبال رزومه آناستازی ایتالیایی بهتر است.

ابراهیم: رزومه آناستازی از دو گزینه دیگر قابل قبول تر استبه گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان خسرو ابراهیم کارشناس والیبال و عضو هیأت رئیسه فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص گزینه های مربیگری تیم ملی والیبال گفت: آناستازی از نظر اسم و رسم سرو صدای بیشتری دارد؛ اما درمجموع 3 گزینه معرفی شده، یعنی آناستازی، مندز و استویچوف، هم در باشگاه ها و هم در سطح ملی کشورها کار کرده اند و هر سه مربی دارای رزومه خوبی هستند؛ اما اگر بخواهیم بگوییم رزومه کدام فرد بهتر است، با یکی، دو اختلاف می توان آناستازی را معرفی کرد.

وی افزود: یکی از موارد قابل توجه در انتخاب مربی سن است، به لحاظ فرهنگی باید فردی را بیاوریم که اختلاف سنی خوبی نسبت به بازیکنان داشته باشد.

کارشناس والیبال تأکید کرد: آنچه اکنون اهمیت دارد، این است که تیم ملی به فردی احتیاج دارد که 4 سال به کشورمان تعهد دهد و به طور مستمر در کشور بماند. روی نوجوانان و جوانان باید بسیار کار شود؛ زیرا کار تیم ملی تقریباً تمام شده است و به اعتقاد من برای المپیک 2020 باید حداقل 80 درصد تیم عوض شود و برای آن زمان می توان نوجوانان و تعدادی جوانان را به کار گرفت؛ بنابراین می طلبد فردی که به عنوان سرمربی انتخاب می شود استعدادیابی را آغاز کند و ورزشکاران را برای المپیک 2020 رشد دهد که این موضوع زمان بر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار