خط تلفنی111 برای پاسخگویی به درخواست های مردمی در سفر رئیس جمهورراه اندازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی دفتر بازرسی گفت : پاسخگویی به متقاضیانی که از طریق ارتباط با تلفن111 و یا بعضاً از طریق نامه، درخواست هایی را از رئیس جمهور در جریان سفر وی به استان ، داشته اند صرفاً از طریق برقراری ارتباط با تلفن111 انجام می شود .

حسن کاشی ادامه داد: متقاضیان می توانند در ساعات اداری و از طریق برقراری ارتباط با تلفن  111 از هر نقطه استان ، از پاسخ دستگاه های اجرایی استان به درخواست های خود مطلع شوند.

معاون مدیریت عملکرد و ارتباط مردمی دفتر بازرسی تصریح کرد: این سامانه الکترونیکی به صورت رایگان و به منظور ارتباط آسان و سریع بین مردم و مسئولین دستگاه های اجرایی ایجاد شده است و زمینه پاسخگویی به مردم با حفظ کرامت و حرمت مردم را فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از درخواست ها مستلزم صرف زمان بیشتر برای  بررسی و رسیدگی است که از سوی دفتر بازرسی پیگیری می شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار