معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت : بانکها در روند پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی تسریع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حبیبی در جلسه کارگروه تسهیل رونق تولید ‌افزود : در حال حاضر بخشی از  پرونده های مربوط به سامانه بهین یاب در مرحله ارجاع به شعب بانک ها برای اخذ تسهیلات رونق تولید است که از بانک ها تقاضا می شود این واحدها را به مرحله عقد قرارداد برده و این موضوع سریعا عملیاتی شود.

وی اضافه کرد : همچنین باید تا هفته آینده ، نتیجه نهایی از میزان تسهیلات پرداخت شده در بحث رونق تولید تهیه شود و در چهار گروه اعم از تسهیلات سامانه بهین یاب ، تسهیلات پرداخت شده به طور مستقیم ، مصوبات سفر دکتر جهانگیری و مصوبات سفر رییس جمهور طی گزارشی از سوی بانکهای عامل استان  در اختیار استاندار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین در بخش پرداخت تسهیلات سامانه بهین یاب و در پرداخت های مستقیم رتبه خوبی دارد، گفت: از همه بانک های استان درخواست می شود اگر خارج از سامانه بهین یاب تسهیلاتی را پرداخت کرده اند آن ها را منعکس کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یادآور شد : بر اساس مصوبات سفر رئیس جمهور برای رفع مشکل هزار واحد تولیدی تسهیلات رونق پرداخت می شود که بین بانکهای عامل استان تقسیم خواهد شد و بانکها موظفند برای پرداخت تسهیلات به آنها اقدام کنند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.