اجرای مصوبات سفر با تشکیل سه کمیته تخصصی پیگیری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون عمرانی استاندار و رئیس کارگروه عمرانی سفر رئیس جمهور به استان گفت : تمامی مصوبات عمرانی سفر در قالب سه کمیته شامل کمیته عمران شهری و امور آب، کمیته عمران روستایی و کمیته حمل و نقل،ورزش و جوانان و امور بهداشت پیگیری می شود.

علی فرخ زاد در جلسه  فرمانداران و روسای کارگروه های ستاد سفر رییس جمهوربه استان گفت :مرتبا  تصمیمات و مصوبات ازطریق دستگاه های اجرایی در حال پیگیری است و برنامه زمان بندی آن نیز تهیه و تنظیم شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در هریک از این کمیته ها دستگاه های اجرایی مرتبط و نمایندگانی از استانداری،فرمانداری ها و سازمان برنامه و بودجه عضویت خواهند داشت تا با برگزاری جلسات مستمر برای پیگیری مصوبات و اجرای آنها در موعد مقرر اقدامات لازم انجام شود.

معاون عمرانی استاندار و رئیس کارگروه عمرانی سفر رئیس جمهور به استان افزود : دستگاه های اجرایی مجری مصوبات سفر رئیس جمهور هستند و باید با تمام توان و قدرت مصوبات سفر را پیگیری کنند.

فرخ زاد بیان کرد: کمیته های تخصصی تلاش خواهند کرد تمام مصوبات سفر در دوره زمانی تعیین شده محقق شوند و مصوبه ای به زمان آینده و نامعلوم موکول نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار