مسئول کمیته فنی پیگیری مصوبات سفر در استان گفت : شورای فنی استان بر کیفیت و سرعت انجام مصوبات سفر ،نظارت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ پیمان پیرمرادی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ،افزود :شورای فنی استان بر کیفیت و سرعت انجام پروژه ها نظارت خواهد داشت و با ارائه گزارش در جلسات مستمر در این باره اقدام خواهد کرد.

 وی اضافه کرد : با سفر رئیس جمهور به استان  طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان از سوی مدیریت ارشد استان پیگیری شد و بیش از 9هزار میلیارد ریال برای  تکمیل واتمام آنها اختصاص یافت.

مسئول کمیته فنی پیگیری مصوبات سفر در استان با بیان اینکه پروژه های بررسی شده در این سفر از قبل دارای ردیف بودجه بودند افزود: در این سفر بر پیگیری پروژها و طرح های نیمه تمام تمرکز شد و تخصیص اعتبار و تکمیل آنها یک دستاورد برای استان بود.

پیرمرادی با بیان اینکه  ظرف چند هفته آینده اعتبارات سال 95 با تخصیص 100 درصد ابلاغ خواهد شد ادامه داد:باید تمامی این پروژه ها در سال 95 و 96 به اتمام برسند و در این زمینه  موارد معضل از قبیل تملک اراضی،معارضان احتمالی و سایر مشکلات در بازه زمانی کوتاه پیگیری و به نتیجه برسد.

پیرمرادی اضافه کرد:استاندار نیز بر پیگیری سریع پروژه ها و انجام کارهای فراخوان، تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار تا قبل از ابلاغ اعتبارات تاکید دارد چون عملیات اجرائی پروژه ها با آغاز فصل سرما با کندی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد:روسای دستگاه ها مسئولیت پیگیری مصوبه های سفر رئیس جمهوری را برعهده دارند که باید هر چه سریعتر در این زمینه اقدام کرده و هر 15 روز گزارش پیشرفت کار را در دفتر فنی ارائه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار