معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات دفتر بازرسی استانداری از آمادگی دریافت درخواست های مردمی از طریق تلفن 111 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حسن کاشی گفت : امر پاسخگویی به تماس های مردمی از سوی ستاد پیگیری،  نظارت و پاسخگویی ، با بکارگیری حداقل 25 نفر از کارشناسان دستگاه های اجرایی استان انجام می شود .

وی بیان کرد: این طرح حداقل تا پایان امسال  ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار