به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از
قزوین ؛ این مرکز به منظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی در محل نمایشگاه های بین المللی قزوین مسقر شده است.
شهروندان می توانند با تماس با شماره ۱۱۱خواسته ها و مشکلات خود را با مسئولین و کارشناسان در میان بگذارند.
با راه اندازی این سامانه مرم مجبور نیستند برای طرح دغدغه ها و درخواست های خود نامه و عریضه ارائه کنند.
معاون اجرایی ریس جمهور در مراسم راه اندازی این مرکز گفت: سامانه سامد گامی در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم است.
شریعتمداری افزود : دولت با گوش شنوا مشکلات مردم را با احترام گوش می دهد و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کند.
معاون اجرایی رییس جمهور همچنین از همکاری دولت با دانشکاهها برای شنایایی مشکلات مردم گفت.
استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: سامانه سامد یه روز قبل از سفر ریس جمهور و یک روز بعد از سفر به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و درخواستهای مردم است.

فریدون همتی ، این سامانه را فرصتی مناسب برای دسترسی بهتر مردم و همجنین بیان دغدغههای مردم به ریس جمهور دانست.
همتی با بیان اینکه مردم قزوین آماده خلق حماسه بزرگ در سفر ریس جمهور هستند افزود: مردم با تمام توان باحضور خود در استقبال از ریس جمهور حمایت خود را از دولت اعلام و زمینه دلگرمی مسولان را فراهم می کنند.
انتهای پیام/