معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی دفتر بازرسی از تشکیل تیم نظارتی ویژه برای رسیدگی به درخواست های مردمی سفر رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حسن کاشی افزود: به منظور پیگیری و نظارت بر کم و کیف پاسخگویی دستگاه های اجرائی استان به درخواست های مردمی در سفر رئیس جمهور، تیم نظارتی ویژه ای در محل دفتر بازرسی استانداری ایجاد شد.

 وی ادامه داد: این تیم به صورت منظم با حضور در دستگاه های اجرایی استان ، روند رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مردمی در بستر سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) را کنترل و نظارت می کند.

وی افزود: این تیم نظارتی ،در مراجعه به دستگاه ،  نشست مشترکی با اعضای ستاد رسیدگی و پاسخگویی و مدیرکل دستگاه اجرایی ذی ربط خواهد داشت و جزئیات فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به نامه های مردمی سفر رئیس جمهور را مورد بررسی قرار می دهد.

کاشی ادامه داد: در بخشی دیگر از این نشست مشترک، پاسخ های ارائه شده از سوی دستگاه های اجرائی به درخواست های مردمی در سامانه سامد به صورت تصادفی انتخاب و بررسی خواهد شد و اشکالات احتمالی در گفت و گو با اعضای ستاد رسیدگی برای اصلاح تبیین می شود.

 فعالیت این تیم نظارتی با برنامه ریزی منسجم به صورت مستمر تا پایان زمان پاسخگویی دستگاه های اجرایی به درخواستهای مردمی ادامه خواهد داشت .

همچنین عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بر اساس شاخصهای پیش بینی شده مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار