رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از راه اندازی سامانه جامع انبارها در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛  علی پرزحمت  با تاکید بر  تاثیر ایجاد سامانه  انبار ها  در جهت جلو گیری از قاچاق کالا گفت: درآینده هیچ بارنامه ای بدون مشخصات مبدا و مقصد امکان ورود به کشور را نخواهد داشت.

وی افزود: براساس این سامانه  همه انبارهای نگهداری کالا  شناسایی و رمزگذاری می شود و وقتی کالایی از گمرک خارج شد از موجودی انبار گمرک کسر و به موجودی انبار مقصد افزوده می شود و به این ترتیب در هر مرحله ای امکان رهگیری  کالا میسر می گردد.

پرزحمت خاطر نشان کرد : بدین ترتیب تمامی مبادی و مقاصد بار در حال شناسنامه دار شدن است و هرگونه ورود و خروج کالا به انبارها رصد شده و قابل پیگیری خواهد بود .

وی با بیان اینکه تمامی انبارها، سردخانه ها و واحدهای اقتصادی دارای انبار و سردخانه، موظف به بروز رسانی و اصلاح مشخصات فنی و شناسنامه ای خود هستند افزود : همه انبار ها فقط تاپایان  آبانماه  فرصت دارند  تا مشخصات شناسانامه ای خود را بروزرسانی و اصلاح کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  از همه اتحادیه های ، واحد های پخش ، عمده و خرده فروشان  دارای انبار و سرد خانه خواست : در اولین فرصت  اطلاعات دقیق انبار های نگهداری کالا را در این سامانه ثبت کنند.

پرزحمت اعلام کرد: واحدهایی که مشمول اعلام موجودی هستند و تاکنون در سامانه اعلام موجودی کالا ثبت نام نکرده اند حداکثر تا پایان آبان ماه ، با ارائه اعلام موجودی آبان ماه  ملزم به این کار خواهند بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.