رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محموله کالای قاچاق شامل 691 ثوب انواع کاپشن به ارزش یک میلیارد و 382 میلیون ریال از یک دستگاه خودروی کامیونت در جاده ارتباطی بابامیدان - یاسوج کشف و ضبط شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ خداکرم پاکروان اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله قاچاق کالا توسط یک دستگاه خودروی کامیونت در جاده ارتباطی بابامیدان به یاسوج تور ایست و بازرسی از سوی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان دایر شد.

وی گفت: ماموران خودروی مورد نظر را توقیف و در بازرسی از آن 691 ثوب انواع کاپشن قاچاق و بدون اسناد گمرکی کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: راننده خودروی حامل کالای قاچاق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی این استان شد.

سرهنگ پاکروان بیان کرد: کالاهای قاچاق مکشوفه تحویل اداره کل گمرک کهگیلویه و بویراحمد شد و خودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت.

وی با اشاره به آثار سوء قاچاق کالا بر اقتصاد کشور و کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مردم این استان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به ماموران پلیس استان اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.