مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح همیار آب در بیش از 130 مدرسه ابتدایی شهرهای استان اجرا خواهد شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با رایزنی هایی که با آموزش و پرورش استان انجام گرفته است این طرح در مدارس اجرا خواهد شد گفت:یکی از موثرترین روش ها برای آگاهی و همگام سازی جامعه در رابطه با مصرف آب شرب استفاده از ظرفیت دانش آموزان به خصوص در مقطع ابتدایی است.

سیدعلی لدنی‌نژاد با اشاره به وجود برخی نگاه های نادرست در استان به مقوله آب به خصوص آب شرب ادامه داد: برای اصلاح این نوع نگاه به موضوع آب و توجه دادن جامعه به سمت استفاده درست و بهینه از این کالای با ارزش باید به سمت آگاه سازی نسل های آینده حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شرکت پرداختن به مسائل فرهنگی در حوزه مصرف بهینه و افزایش آگاهی شهروندان را در اولویت قرار داده است، گفت: یکی از این برنامه ها اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و نیز حضور مدیران و معاونان شرکت آب و فاضلاب در مدارس راهنمایی و دبیرستانهای استان است.

لدنی‌نژاد افزود:در این طرح مدیران و کارشناسان آب و فاضلاب استان با حضور در مدارس ابتدایی ضمن تبیین مسائل و ارائه هشدارهای لازم در مورد وضعیت آب شرب، راهکارهای عملی برای کاهش میزان مصرف آب را به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با ادارات آموزش و پروش شهرهای مختلف استان برای اجرای طرح همیار آب انجام گرفته است، ادامه داد: این طرح از هفته جاری آغاز و تا سه ماه آینده به تناوب در مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه شهرهای استان اجرا خواهد شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.