مردم آبدانان سالروز یوم الله 13 آبان روز تبعید امام (ره)، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ همزمان با سراسر کشور، مردم شهرستان آبدانان روز پنجشنبه همصدا و همراه با ملت انقلابی ایران اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ضمن پافشاری بر اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی، شعار اصولی و محوری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

این همایش بزرگ ملی که با مشارکت زنان و مردان، پیران و جوانان، کسبه و بازاریان، کارگران و کارمندان، دانش آموزان و دانشگاهیان، نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب و روحانیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایان پس از تجمع در میدان بسیج و حرکت به سمت میدان ولیعصر با حمل پلاکاردهایی با مضامین اشعار انقلابی و تصاویر حضرت امام، مقام معظم رهبری و شهیدان وطن و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خبیث، مرگ بر استکبار جهانی و آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه بار دیگر تنفر و انزجار خود را از همه مستکبران جهان ابراز داشتند.

امام جمعه آبدانان در این آیین در سخنانی ضمن تبریک حماسه ماندگار یوم الله 13آبان گفت: در چنین روزی با هدایت و تدبیر امام خمینی (ره) و اطاعت و ولایت پذیری مردم سر افراز ایران اسلامی لانه جاسوسی آمریکا تسخیر و جاسوسان آمریکایی بدست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام دستگیر شدند تا هیمنه دروغین متجاوزان به حقوق این ملت بعنوان نماد و مظهر استکبار جهانی در هم بشکند و عظمت انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.

حجت الاسلام حسین حاجیلری اجرای احکام الهی را منوط به حاکمیت حکومت اسلامی دانست و افزود: شعارهای اوایل انقلاب اسلامی که بعد از گذشت 38 سال همچنان با شور تمام فریاد زده می شوند یک بیان احساساتی و زود گذر نیست بلکه مواضع صریح و ثابت ملت با عظمت ایران است که ریشه در اعتقادات اسلامی دارد.

وی به موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در مقابل فشار و تحریم های مستکبران عالم اشاره کرد و یادآور شد: توسعه منکرات، ترویج ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی و دامن زدن به اختلاس مالی و اقتصادی از مهمترین نقشه های دشمنان انقلاب است که برای تضعیف اساس این نهضت الهی و جدایی بین ملت و دولت انجام می شود و همه باید با شناخت این نقشه شوم به مبارزه عملی با آن بپردازیم.

حاجیلری حمایت از دولت برای بسامان کردن امور اجرایی کشور و هوشیاری در مقابل دسیسه های دشمن را یک رسالت ملی دانست و تاکید کرد: خیانت ها و خباثت های افراد و اشخاص و جریان های مختلف سیاسی در طول فراز و فرودهای انقلاب اسلامی در حافظه حساس مردم ضبط و ثبت است و هیچگاه فراموش نمی شود.

در پایان این راهپیمایی با شکوه قطعنامه سراسری یوم الله 13 آبان در هفت بند قرائت شد و با بانگ الله اکبر و خامنه ای رهبر مردم وورد تاکید و تایید قرار گرفت.















انتهای پیـــام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.