همزمان با سراسر کشور، مرگ بر آمریکا به عنوان نماد مبارزه ملت ایران با استکبار در خیابان های شهر بدره طنین انداز شد.

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مردم فهیم و انقلابی شهرستان بدره امروز و به مناسبت 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و نماد کفر ستیزی به خیابان ها آمدند و با فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

حضور جوانان و نوجوانان دانش آموز که تداعی گر شور دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه استعمار و استبداد است در این مراسم چشمگیر و مشهود بود.

امام جمعه بدره در این مراسم با گرامیداشت یوم الله 13 آبان گفت: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری ما همواره دلایل عمده ای برای ستیز و عدم سازش با آمریکا داریم.

حجت الاسلام والمسلمین روح اله زمانی موسوی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و در همه مقاطع مهم، آمریکا سعی کرده با اخلال در امور کشور باعث به وجود آمدن ناامنی و ناکار آمدی نظام شود که مهمترین نمود آن در فتنه سال 88 به وجود آمد.
 
وی برجام را نمود بارز دیگری از بد عهدی آمریکا دانست و گفت: روا داشتن تحریم های بی رحمانه و همه جانبه با کمک بد اندیشان و هم پیمانان آمریکا و سپس بد عهدی های پیاپی و مکرر در برجام و پس از آن نشان جنگ افروزی و عداوت همیشگی آمریکا با ملت ما است.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.