راهپیمایی باشکوه 13 آبان همزمان با دیگر نقاط استان با شرکت اقشار مختلف مردم در شهرستان دهلران برگزار شد.

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اقشار مختلف مردم این شهرستان مرزی با در دست داشتن پلاکارد، پوستر و پارچه نوشته هایی به مناسبت 13 ابان و با سر دادن شعار های ضد استکباری همصدا با سراسر کشور در سیل خروشان استکبار ستیزی شریک شدند و دین خود را به انقلاب و ارزش ها و امام امت ادا و تبعیت از ولایت به نمایش گذاشتند.

حضور دانش آموزان و دانشجویان دهلرانی در راهپیمایی 13 آبان نشان از وفاداری و پایبندی آنان به ارزش ها و راه ورسم شهدا است و امروز با حضور خود نشان دادند که هرگز پیام شهدای 13 آبان را فراموش نمی کنند.

امام جمعه دهلران در این مراسم گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر، موجب ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم می کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به حمایت مردم از امام راحل و ایستادگی ایشان در مقابل استکبار افزود: امروز نیز آمده اید که با امام و آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی تجدید بیعت کرده و صدای مرگ بر آمریکای خود را به گوش جهانیان برسانید.

امام جمعه دهلران به یکه تازی و سیاست آمریکا در زمان طاغوت علیه ملت اشاره کرد و افزود: آمریکا را بدلیل عدم سنخیت با ارزش های انسانی و الهی از کشور بیرون کردیم و این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام موسوی گفت: مذاکرات انتخاباتی آمریکا نشان از نابودی ارزش های انسانی و حقوق بشر و تبعیض نژادی در کاخ سفید است.

وی جنگ تحمیلی، کودتای نوژه و طبس و فتنه 88، جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای را از جمله توطئه های استکبار جهانی برضد انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: با رهبری امام امت و ادامه راه امام توسط رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بیداری ملت همه این توطئه ها خنثی شد و مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی و بویژه آمریکا گفت:آمریکا هر چند سال یکبار به بهانه های واهی علیه ما تحریم وضع می کند و حتی پیمان های خود را با کشورهای دوستش زیر پا می گذارد وهمه باید بدانند که مذاکره با این کشور بی معناست و قابل اعتماد نیست.

 تجمع راهپیمایان در میدان بسیج شهر دهلران قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیر خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت.

مردم بخش های زرین آباد، سراب میمه و موسیان نیز با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز 13 آبان عشق و علاقه خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی نشان دادند.




انتهای پیـــام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.