امام جمعه چرداول: اولین سیلی مردم ایران به صورت آمریکا توسط دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان زده شد.

به  گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام احمد امرایی روز پنجشنبه در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهر سرابله اظهار کرد: ماهیت حرکت امام (ره) ضد استکباری بود و ایشان در موضوع کاپیتولاسیون با روشنگری و مواضع صریح ماهیت پلید آمریکا را از این قرارداد ننگین برای مردم تبیین کرد.

وی افزود: حرکت دانش آموزان و قتل عام آنان توسط عمال رژیم در چنین روزی اوج حقارت و خوی انسان کشی رژیم منفور پهلوی را نمایش داد هر چند در این حادثه تلخ باز هم آمریکا پشتیبان و طراح اصلی بود.

حجت الاسلام امرایی تاکید کرد: حرکت دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز 13 آبان سال 58 ضربه سهمگینی بر پیکره استکبار بود و در این روز شاخ غول بدست دانشجویان پیرو خط امام شکسته شد
.
وی یادآور شد: شعار مرگ بر آمریکا شعار و خواسته اصلی امام خمینی (ره) است و این شعار هرگز قطع نخواهد شد و همواره ملت ایران اسلامی این شعار را فراید می زنند.

وی به توطئه‌های متعدد آمریکا و استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبار از دشمنی و ضربه زدن به اهل لاالله الاالله دست بر نخواهد داشت زیرا دشمنی آمریکا با مسلمانان، استقلال و اسلام است.

سخنران روز 13 آبان در اجتماع مردم شهر سرابله اضافه کرد: آمریکا بر اجرای برجام بدعهدی می‌کند و تحریم‌های بعد از برجام علیه کشور نشان دهنده عمق کینه‌ این کشور بر علیه نظام مقدس اسلامی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نیست.

اجرای سرود همگانی توسط 313 دانش آموز، قرائت شعر و همچنین قطعنامه راهپیمایی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از دیگر برنامه‌های این روز بود.

شرکت کنندگان در این مراسم با ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر بندهای قطعنامه پایانی راهپیمایی را تایید و حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی، رهبری و دولت اعلام کردند.

مراسم راهپیمایی روز 13 آبان همزمان در شهرهای سرابله، شباب، توحید، بلاوه و آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول در 35 کیلومتری ایلام برگزار شد.





انتهای پیــــــام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.