با آزاد سازی اراضی در 6 ماهه نخست سالجاری این اراضی ملی به مبلغ 731میلیارد ریال به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان به خبرنگار باشگاه گفت :  در ابتدای این جلسه سرهنگ نظمی فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت های مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان به ارائه گزارش کار 6 ماهه نخست سال 95 پرداخت.
وی در خصوص وظایف یگان حفاظت گفت: جلوگیری از اخلال، تصرف، تجاوز، تخریب و دخالت در اراضی عمومی، تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان، متصرفان و متجاوزان از وظایف و اختیارات این یگان می‌باشد.
در ادامه این جلسه مهندس علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ضمن تشکر از سرهنگ نظمی فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان گیلان و همکارانشان جهت پیگیری موضوعات با جدیت و اقدامات خوب 6 ماهه نخست سالجاری  ، انتخاب ایشان را بعنوان فرمانده نمونه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن  کشوری تبریک گفت.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد با توجه به موقعیت اقلیمی گیلان ، این استان بیشتر مورد توجه زمین خواران است ویگان حفاظت از اراضی ملی استان باید  مبارزه با زمین خواران را بزرگترین وظیفه خود بدانند.
مهندس خاوری با اعلام اینکه در 6 ماهه نخست سالجاری بااقدام به موقع تیم های گشت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن مستقر در اداره کل راه و شهرسازی گیلان بیش از 31 هکتار از اراضی ملی به ارزش حدود 731 میلیارد ریال آزادسازی و به بیت المال بازگشت اضافه کرد: بیشترین رفع تصرفات از حیث ارزش ریالی مربوط به مرکز و شرق استان گیلان است.
وی با اشاره به اینکه همه باید به قانون احترام بگذارند افزود:از همه همکاران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن  استان انتظار داریم با همه متصرفین با دید یکسان برخورد شود.
در پایان نشت از 4 نیروی برتر یگان حفاظت از اراضی ملی زمین و مسکن استان گیلان با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیرشد.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.