سیزدهم آبان دانش آموزان قزوین در خیابان شهدا گرد هم می آیند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین در نشست خبری گفت : مراسم سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی پنج شنبه هفته آینده در خیابان شهدای قزوین برگزار می شود.

سرگرد رضا ابراهیمی افزود: هفتم تا سیزدهم آبان ماه  هرسال بعنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است و در این هفته بیش از 120 عنوان برنامه در مدارس اجرا خواهد شد .

سرگرد ابراهیمی اضافه کرد: ویزیت رایگان دانش آموزان ، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس ، دیدار با خانواده  شهدای دانش آموز ، تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی ، برگزاری یادواره شهدا ، اجرای سی و شش پدافند غیر عامل در دبیرستان ها ،  همایش فرماندهان پیشگام  و همایش استکبار ستیزی دانش آموزان نسل چهارم  ، هم اندیشی نخبگان علمی هنری ، ورزشی  و برگزاری مسابقه نقاشی مرگ بر امریکا را از جمله برنامه های این هفته است.

 به گفته وی شهید دانش آموز احمد نظیف به عنوان شهید شاخص پسران و شهیده شهناز محمدی زاده  به عنوان شهید شاخص دختران در این هفته به دانش آموزان معرفی خواهد شد .
 سرگرد رضا ابراهیمی  افزود: از 36 هزار دانش آموز بسیجی شهید در کشور 272 دانش آموز اهل استان قزوین هستند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور هم گفت: آبان ماه 360 دانش آموز شهرستان البرز در پنج مرحله  به راهیان نور اعزام می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
سلام علیکم ایشان سروان ابراهیمی هستند.