هنفتمین مراسم بزرگداشت 700 شهید غرب و شمال غرب استان در مسجد المهدی مینودر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛در این مراسم که با حضور مردم ، خانواده شهدا و میهمانانی از تهران، کرمانشاه، بانه  و زنجان برگزار  و  یاد و خاطره شهیدان شاخصی چون مصیب مرادی کشمرزی، قاسم نصر الهی، حفظ اله عابدینی ، احمد اله یاری،رضا کبری سگز آبادی، نورالدین ابراهیمی، محسن بلندیان، محمد جعفر خانی،علی اکبر رضایی و محمد تقی شریف گرامی داشته شد.

یادواره شهدای غرب و شمال غرب استان
جانشین فرمانده مجتمع دانشگاهی امام حسین در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز با قدرت در آن سوی مرز ها امنیت را برقرار می کند ، گفت : جلو داری و پیش برندگی امروز کشور های اسلامی و امنیت منطقه  بر عهده ایران اسلامی است و جوانان باید راه شهدا را ادامه دهند .

سردار شعبانی اضافه کرد : صادر کردن انقلاب را امروز عملی کرده ایم ، انقلابی که  ریشه در فطرت انسان ها دارد و مرز هارا هم نمیشناسد.

جانشین فرمانده مجتمع دانشگاهی امام حسین افزود : بگذارید امریکا و اروپا نگران باشند و این را بدانند که اگر در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیایشان خواهیم ایستاد.

یادواره شهدای غرب و شمال غرب استان
وی اظهار داشت: اگر این بار دشمن فشاربیاورد چیزی به نام صلح و سازش وجود نخواهد داشت.

 سردار شعبانی  بیان کرد : از این دوران تحریم های نا جوانمردانه که کشوری فاسد به ما تحمیل کرده اند هم عبور خواهیم کرد و با همت این مردم امنیت را دو چندان  میکنیم.

وی  گفت: اگر دشمن را در آن سوی مرز نگه نداریم  قطعا به خلیج فارس خواهند رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.