مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشورگفت : مسئولیت امروز دانش آموزان در کشور و منطقه داشتن روحیه انقلابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سرهنگ علی صابر ماهانی در ششمین همایش فرماندهان واحدهای پیشگام در قزوین افزود : دانش آموزان بسیجی باید با نگاه جهادی و تلاش مضاعف نسبت به سایر دانش اموزان در عرصه علم و دانش حرکت کنند چرا که  باید تمدن اسلامی را سر و سامان دهند.

تاکید بر ترویج روحیه انقلابی در بین دانش آموزان

وی افزود :  ملت های در بند با الهام گیری از انقلاب اسلامی خود را آزاد می کنند ودانش آموزا ن باید با شناخت دشمن  بدانند در هر عرصه و زمانی چگونه برخورد کنند.

 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی هدف از  تشکیل  این همایش را تجدید پیمان با آرمانهای شهید حسین فهمیده بیان کرد و گفت : امام خمینی (ره ) شهید فهمیده را  رهبر 13 ساله معرفی کرد .

سرهنگ ماهانی افزود: شهید فهمیده درک درستی از زمان خود داشت و از امام خود اطاعت کرد .

تاکید بر ترویج روحیه انقلابی در بین دانش آموزان

اطاعت از پدر و مادر ، درس خواندن ، نماز اول وقت  و پیروی از ولایت فقیه از توصیه های پدر شهید فهمیده به دانش آموزان در این همایش بود .

محمد تقی فهمیده در باره راهیان نور هم گفت : هر ذره ای از خاک سرزمین نور  طلاست سعی کنید راه شهیدان را ادامه دهید .

تاکید بر ترویج روحیه انقلابی در بین دانش آموزان

مجیده فهمیده برادر شهید فهمیده هم در این همایش سه موضوع : درست مهندسی شدن ساختمان وجود ، حفظ و نگهداری از آن و تاثیر گذاری مداوم را از موضوعاتی دانست که در زندگی نامه بیشتر شهیدان به آن اشاره شده است.  

سرگرد رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین هم در این مراسم گفت : نام بسیج دانش اموزی با نام شهید فهمیده عجین شده  است چرا که این دانش آموز 13 ساله  به ما درس شجاعت ، فداکاری و مقاومت آموخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.