کره شمالی بار دیگر کره جنوبی را تهدید کرد

کره شمالی، بار دیگر کره جنوبی را تهدید و اعلام کرد در صورت نشانه حمله از سوی کره جنوبی و آمریکا، کاخ آبی و سئول به زمین سوخته تبدیل خواهند شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، کره شمالی در مطلبی در نشریه «رودونگ سینمون» (نشریه حزب حاکم کره شمالی) بار دیگر کره جنوبی را تهدید و اعلام کرد در صورت نشانه حمله از کره جنوبی و آمریکا، کاخ آبی و سئول به زمین سوخته تبدیل خواهند شد.

در این مطلب آمده است: حملات پیشگیرانه ارجحیتی نیست که فقط به عروسک های کره جنوبی و آمریکا داده شده باشد. زمانی که ما نیز روش واکنش نیروهای انقلابی مان را به عنوان حمله پیشگیرانه داریم.

این منبع افزود: اگر آمریکا و قدرت های جنگ طلب جرات بازی هسته ای پیشگرانه داشته باشند، سراسر کره جنوبی به دریای آتش و خرابه تبدیل خواهد شد و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه عملیاتی اقیانوس آرام تبخیر و قاره آمریکا به جهنم تبدیل خواهد شد.

این مقاله با اشاره به سامانه ضد موشکی تاد، خاطر نشان می کند: حمله به ابزارهای حملات هسته ای ما با سامانه موسوم به تاد، هرگز ممکن نخواهد بود و این اقدام یک ژست فانتزی است.

این نشریه افزود: کره جنوبی باید به احتمال حملات روسیه و چین در صورت مداخله سامانه تاد بیاندیشد.

این نشریه همچنین در مورد تحریم های جدید علیه کره شمالی پس از پنجمین آزمایش هسته ای ،یادآور شد: دشمنان تلاش می کنند روابط اقتصادی ما را با خارج مسدود کنند ، ما ملتی نیستیم که ناامید شویم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار