نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : همگان باید برای جلوگیری از بدعت و خرافات در عزداری های ماه تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع نمازگزاران جمعه اراک گفت : دولت، مجلس، نیروهای نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم برای برپایی هرچه باشکوه تر عزاداری های معنوی و جلوگیری از ترویج خرافات در این آیین ها تلاش کنند. 

امام جمعه اراک افزود : ماه محرم و صفر فرصت مغتنمی برای انتقال فرهنگ ناب عاشورا و شناساندن ابعاد مختلف نهضت حسینی است.

آیت الله دری نجف آبادی  ادامه داد : نهضت کربلا عظیم ترین حادثه بشریت بعد از رویداد اسلام است زیرا مبانی، اهداف و شخصیت های بزرگی همچون ابا عبدالله الحسین (ع) در این قیام حضور دارند.

وی تصریح کرد : دشمنان با کینه توزی سعی دارند تا پیام نهضت عاشورا را خاموش کنند و باید گفت که فرهنگ ناب عاشورایی و مکتب معنوی امام حسین (ع) فراموش شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترویج فرهگ عاشورا و اهداف والای نهضت حسینی وظیفه همه ارادتمندان به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: مردم باید با نیروی انتظامی برای مقابله با بی نظمی و قاچاق مواد مخدر و افزایش نظم و امنیت در جامعه همکاری کنند.
وی افزود: توجه رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث ترافیکی جلوگیری می کند.
همدردی با کودکان فلسطینی به مناسبت هفته همبستگی با نوجوانان و کودکان فلسطینی، گرامیداشت روز سالمندان و هفته نیروی دریایی از دیگر محورهای خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک بود.
  انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، دری ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.