نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : استقرار امنیت و آرامش در سراسر کشور به برکت خون شهدا و رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مرکزی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اراک برگزار شد، گفت : گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران این عرصه وظیفه تمامی مردم ایران است.
امام جمعه اراک تقویت قدرت دفاعی و امنیتی کشور امری لازم  دانست و افزود : با توجه به اینکه دشمنان همچنان به دنبال ضربه زدن به کشور هستند تقویت نیروهای نظامی و امنیتی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه در حماسه دفاع مقدس ملت ایران به برکت راهبری‌های امام خمینی(ره) توانست به پیروزی برسد، ادامه داد: دشمن با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مادی، فیزیکی و اطلاعاتی در این جنگ نتوانست به پیروزی برسد و در اوج ذلت و خواری شکست خورد، البته این شکست معطوف به یک کشور متجاوزگر نبود، بلکه حکومت‌های استکباری که به طور غیر مستقیم علیه کشور ما وارد جنگ شده بودند نیز طعم تلخ شکست را چشیدند.
 آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: صدام، حزب بعث و فرزندان ناخلف صدام در زباله‌دان تاریخ دفن شدند و امروز شاهد این هستیم که ملت ایران در کشورهای مسلمان منطقه با داعش و تفاله‌ها و پسمانده‌های این رژیم دلاورانه می‌جنگند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ایران اسلامی توانسته در کشورهای منطقه نیز اهداف والای نظام و انقلاب را برای تمامی مسلمانان الگو قرار دهد، گفت: تمامی این عزت و اقتداری که هم‌اکنون کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد به برکت هشت سال دفاع مقدس و حرکت در مسیر ولایت و رهبری محقق شده است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: امنیت ایجاد شده در حوزه هوایی و دریایی گویای وجود نیروهای توانمند و پایبند به ارزش‌های والای نظام  و رهبری است و این بخش‌ها این آمادگی را دارند که به منظور دفاع از کشور تمامی اقدامات و توطئه‌های دشمنان را شناسایی و رصد کنند و پاسخ صریح، سریع و قاطعی را به دشمنان بدهند.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.