امام جمعه شهر اراک با اشاره به ضرورت رفع مشکلات مردم از ادامه بازی های سیاسی در کشور انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی خطیب جمعه شهر اراک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با اشاره به مشکلات مردم گفت : مسئولان به دور از هرگونه بازی سیاسی مشکلات مردم را بررسی کنند چراکه مردم خدمتگزاران به نظام را به خوبی می شناسند .
آیت الله دری نجف آبادی افزود : با گذشت روزها کم‌کم به پایان کار دولت یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم که نباید اجازه دهیم افراد ورشکسته سیاسی و مسئله‌دار در انتخابات ورود پیدا کنند.
وی ادامه داد : امروز مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند تمام دستگاه‌ها ارگان‌ها و نهادها باید سعی و تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بسته و اجازه ندهند افراد مسئله‌دار با بازی‌های سیاسی مردم را فریب دهند.
خطیب جمعه اراک با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس ، حوزه ها و دانشگاه ها گفت:فکر و اندیشه همه باید در خط امام و رهبری باشد و همه نیروها در همه بخش ها در استان باید حواسشان باشد اینجا استان علماو بزرگان است و شایسته است حرمت آن حفظ شود.
امام جمعه اراک افزود : هر گونه سهل انگاری که منجر به خدشه دار کردن عظمت شهدا و ایثارگران باشد ظلم به اسلام و کشور است و هفته دفاع مقدس هفته عزت و شرف است و باید همواره یاد شهدا ایثارگران و جانبازارن را گرمیداشت.
ایت الله دری در بخش های دیگری از خطبه ها با اشاره به فرارسیدن عید غدیر گفت: کیمیای ولایت بزرگ‌ترین دستاورد نبوت است وجود نازنین پیامبر اکرم و امام علی (ع) بزرگ‌ترین نعمتی بود که خداوند به بشریت ارزانی داشت اما متأسفانه گذشتگان قدر این نعمت را ندانسته و 25 سال ایشان را خانه‌نشین کردند و بعد از آن هم به بیعت و عهد خود وفادار نبودند.
وی ادامه داد: تجسم همه فضائلی که پیامبر (ص) برای بشریت به ارمغان آورده بودند در وجود نورانی امام علی (ع) متجلی است، امام علی (ع) الگوی انسانیت و اخلاق و مردانگی هستند.
وی افزود:  همه باید در راستای آرمان‌های امام و رهبری حرکت کرده و در چارچوب قوانین اسلام و انقلاب حرکت کنیم هرگونه تخطی و فراقانونی عمل کردن ظلم به اسلام کشور و خون شهدا است.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، خطیب جمعه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.