غیبت کاظمی در تمرینات سیاه جامگان

فرهاد کاظمی برای دومین روز متوالی در تمرینات تیم سیاه جامگان شرکت نکرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم فوتبال سیاه جامگان در آستانه بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر با حاشیه ای بزرگ روبرو شده است. در حالی از روز گذشته دور جدید تمرینات تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی آغاز شده است که سرمربی این تیم و تعدادی از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی در آن حضور نداشتند.

تمرین امروز سیاه جامگان در حالی آغاز شده است که باز هم شاهد حضور نداشتن بازیکنانی نظیر محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، آندره نازاریو و موسی ترائوره به علت پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرینات این تیم بودیم.

البته طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه در باشگاه سیاه جامگان فرهاد کاظمی تا روز جمعه در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد، قرار است عصر همان روز جلسه ای را با مسئولان باشگاه سیاه جامگان ترتیب دهد تا وضعیت ماندن یا رفتن از این تیم مشخص شود.

از طرفی با توجه به مشکلات شدید مالی که در این چند وقت گریبانگیر این تیم مشهدی شده است از شرکت در جام حذفی هم انصراف داده است تا شاید نیمی از بدهی های این باشگاه با شرکت نکردن در این مسابقات کاسته شود.

همچنین به دلیل پرداخت نشدن صورت‌ حساب‌های مالی حکم تخلیه باشگاه سیاه‌جامگان نیز صادر شده و وضعیت این تیم بیش از پیش بحرانی شده است.

گفتنی است تیم سیاه جامگان در روز 24 مهر ماه در ورزشگاه ثامن باید رو در روی تیم استقلال قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار